Kauneus ja hyvinvointi

TIINAN KAMPAAMO - ELEGANTE

Suomalainen parturi-kampaamo palvelee Puerto de la Cruzissa. Klikkaamalla kuvaa pääset suoraan yrityksen Facebook-sivulle. Puhelinnumero (+34)634 92 17 96 Sijainti apartamentos Teneguian talossa, osoitteessa Av. Melchor Luz, 2 Tiina Ahonen on taitava hiustenmuotoilija, jonka parturi-kampaamossa saat palvelut suomeksi ja savoksi.

KIRSI´S SPORT MASSAGE

TIAGO - URHEILUHIEROJA

Urheiluhieroja Tiago ei itse puhu suomea, mutta ajan voi kuitenkin varata myös suomenkielellä, espanjan, portugalin ja englannin lisäksi. Hinnat ovat muuttuneet, esim. tunnin hieronta maksaa 40 euroa

XAZZPERFUMERÍA

Suomalaisen omistama hajuvesikauppa, viistosti Hotelli Bambia vastapäätä. Ainutlaatuisten hajuvesien lisäksi myynnissä myös meikkejä ja kynsilakkoja.

Jorge Martín Gonzalez

Jorge toimii Tenegiuan lääkäriaseman tiloissa ja tekee hierontaa, akupunktiota, moksausta ja paljon muuta.

Jorge hinnasto kerhon jäsenille: