Baarit ja ravintolat

BAR CORONA

REILUPELI

Reilupeli Repe on suomalaisomisteinen rentotunnelmainen ravintola, siellä voi pelata biljardia, lukea ja lainata kirjoja mittavasta kokoelmasta, Repessa on suosittuja tietovisoja viikottain ja muuta vaihtuvaa ohjelmaa. Tiistaisin ja lauantaisin lounas 13-15. Torstaisin keittolounas. Meiltä saa myös juhlamokkaa, korvapuusteja, voisilmäpullia, lihapiirakoita, savulohta ym. Osoite Av.Melchor Luz 3. Puh. +34 620 19 66 07 Löydät meidät myös Facebookista Reilupeli "Repe" https://www.facebook.com/barrepe

BAR ROBIN HOOD

Robin Hood on täyden palvelun ravintola BelAirin B-talossa os. Calle Valois 18. Terassilla ja ravintolan sisällä on yht yli 80 anniskelupaikkaa. Yrittäjänä on Philippe Clover ja Kalle ”Smirre” Tiainen toimii keittiömestarina. Viikoittain vaihtuvat monipuoliset teemat sekä myös perinteiset- ja kasvisannokset tarjolla. Ravintola tarjoaa erinomaiset puitteet yksityistilaisuuksille. Juhlapäivien ruokailut sekä musiikkitapahtumat tulevat ohjelmaan. Torstain myöhäisilloissa suosittu brittitietovisailu, quiz; englanniksi. Suomi-Kerhon toiminta ravintolassa aluksi on mm. Tikkakerhon järjestäminen. Myös suomikirjahylly täydentyy. TV:stä sisällä ja ulkona voit seurata urheilua ja myös suomalaisia viihdeohjelmia. Myös liikuntaesteisten pääsy terassille, ravintolaan sekä saniteettitiloihin on esteetön.

CASA PABLO

Casa Pablossa saa näyttämällä kerhon jäsenkorttia 10 % alennuksen. Ravintola on täysin uudistettu.

EL RINCON DE EDU

El Rincon de Edu on hyvin viihtyisä pieni guachinche banaaniplantaasin keskellä. Heiltä saa tervetuliaisjuoman (kotitekoisen banaani-sitruuna tuoremehun) kerhon jäsenkorttia näyttämällä. (Voimassa vain ruokailun yhteydessä) Auki pe - ti klo 12-20, kiinni ke ja to.